متن ها و اس ام اس های بسیار زیبای محبت و مهربانی
♥اس ام اس دونی♥
مرکز اس ام اس♥
یک شنبه 14 آبان 1391برچسب:, :: 10:27 ::  نويسنده : مهسا

 ای دلت تکه ابر بهاری / مثل گنجشکهای دم صبح ، بیقرار توام تا بباری

.
.

دیده ام خورشید را در خواب ، تعبیرش تویی / خواب در یاد شب مهتاب ، تعبیرش تویی
خوب من خواب تو را دیدن در این دنیای بد / چون گل روییده در مرداب ، تعبیرش تویی
.
.
در مدرسه تحصیل محبت نتوان کرد / این مسئله علمیست که آموختنی نیست
.
.
سهم انسان از هستی به وسعت قلب مهربان اوست ، بدون شک تمام هستی سهم توست
.
.
محبت تنها هدیه ای است که احتیاج به بسته بندی ندارد
.
.
عاقبت یک روز مغرب ، محو تماشای مشرق میشود / عاقبت غربی ترین دل نیز عاشق میشود
شرط میبندم زمانی که نه زود است و نه دیر / مهربانی حاکم کل دنیا میشود
.
.
شیشه ها شکستنیست ، زندگی گذشتنیست / این فقط محبت است که همیشه ماندنیست
.
.
ای که دور از من و در یاد منی / با خبر باش که دنیای منی
شادیت شادی من ، غصه ات غصه من / خانه ات قلب من و و قلب تو هم خانه من
.
.
روی گلهای نرگس / با یه مداد قرمز / هزار دفعه نوشتم / زندگی بی تو هرگز
.
.
مثل باران چشمهایت دیدنی است / شهر خاموش نگاهت دیدنی است
زندگانی معنی لبخند توست / خنده هایت بی نهایت دیدنی است
.
.
گل لاله ، گل نرگس ، گل پونه ، گل یاس / اینا همه تقدیم به کسی که خودش سالار گلهاست


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





    درباره وبلاگ

سلام به وبلاگم خوش اومدي من مهسام اميدوارم بهت اينجا خوش بگذره و اين دفعه آخري نباشه كه سر ميزني
    آخرین مطالب
    آرشيو وبلاگ
    نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 20
بازدید کل : 68738
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1